ГРАФИК ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ В НИОКСО
ГР. БАНКЯ, УЛ. КНЯЗ БОРИС І №7 |
||||||||
месец януари 2016г. |
||||||||
Тема |
Брой часове |
Период на обучение |
Брой обучаеми |
Обучаеми |
Обучител |
РИО |
||
|
16 часа | 25-27.01.2016г. |
учители 1-4 клас |
Никола Кицевски Румен Бакалов Владимир Шулев |
||||
|
16 часа | 25-27.01.2016г. | учители 5-7 клас |
|
||||
Иновативната класна стая.
|
16 часа | 27-29.01.2016г. |
учители 8-12 клас |
Никола Кицевски Румен Бакалов Владимир Шулев |
||||
Иновативната класна стая.
|
16 часа | 27-29.01.2016г. |
директори, пом. директори |
Никола Кицевски Румен Бакалов Владимир Шулев |
ГРАФИК ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ В НИОКСО
ГР. БАНКЯ, УЛ. КНЯЗ БОРИС І №7 |
|||||||||
месец февруари 2016г. |
|||||||||
Тема |
Брой часове |
Период на обучение |
Брой обучаеми |
Обучаеми |
Обучител |
РИО |
|||
|
16 часа |
|
Директори | И. Дерижан | |||||
|
16 часа |
|
Учители, психолози, логопеди и ресурсни учители. |
|
|||||
|
16 часа |
|
Директори и учители | Г. Вълчев | |||||
|
16 часа |
|
Директори и учители | И. Дерижан | |||||
Система за комуникация чрез проследяване на погледа: приложението й в учебния процес за деца със СОП. | 16 часа |
|
Учители, психолози, логопеди и ресурсни учители. | М. Гринберг | |||||
Агресия, управление и трансформация на конфликти в училище. Превенция на девиантното поведение. | 16 часа |
|
Директори и учители | Г. Вълчев | |||||
Образователно ограмотяване на деца и ученици в прехода от предучилищна към училищна степен | 16 часа |
|
Нач. учители | Е. Евгениева | |||||
Формиране на управленски компетентности- управление на човешките ресурси и времето. Планиране и училищна документация. | 16 часа |
|
Директори на ДГ | В. Стоилова | |||||
Формиране на управленски компетентности- управление на човешките ресурси и времето. Планиране и училищна документация. | 16 часа |
|
Новоназначени директори и ВРИД | В. Стоилова | |||||
От контрол към оценяване. Съвременни подходи за обективно измерване на труда на учителя през призмата на Закона за предучилищното и училищното образование. | 16 часа |
|
Директори | В. Димова | |||||
От контрол към оценяване. Съвременни подходи за обективно измерване на труда на учителя през призмата на Закона за предучилищното и училищното образование. | 16 часа |
|
Директори | И. Панайотов | |||||
От контрол към оценяване. Съвременни подходи за обективно измерване на труда на учителя през призмата на Закона за предучилищното и училищното образование. |
16 часа |
|
Директори | В. Димова |
ГРАФИК ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ В НИОКСО
ГР. БАНКЯ, УЛ. КНЯЗ БОРИС І №7 |
|||||||||
месец март 2016г. |
|||||||||
Тема |
Брой часове |
Период на обучение |
Брой обучаеми |
Обучаеми |
Обучител |
РИО |
|||
|
16 часа |
|
Директори на ДГ |
И. Дерижан | |||||
|
16 часа |
|
Новоназначени директори и ВРИД |
|
|||||
|
16 часа |
|
Директори | И. Дерижан | |||||
|
16 часа |
|
Учители | Н. Кицевски Румен Бакалов |
|||||
Иновативната класна стая. Интерактивни методи за обучения с информационни и комуникативни технологии в училище. Добри практики с технологиите "Енвижън", приложение на електронни учебници и платформи в учебния процес, практически инструментариум за работа на учителя с информационни ресурси. | 16 часа |
|
Учители | Н. Кицевски Румен Бакалов |
|||||
От контрол към оценяване. Съвременни подходи за обективно измерване на труда на учителя през призмата на Закона на предучилищното и училищно образование | 16 часа |
|
Директори | В. Димова | |||||
Иновативната класна стая. Интерактивни методи за обучения с информационни и комуникативни технологии в училище. Добри практики с технологиите "Енвижън", приложение на електронни учебници и платформи в учебния процес, практически инструментариум за работа на учителя с информационни ресурси. |
16 часа |
|
Учители | Н. Кицевски Румен Бакалов |
|||||
Иновативната класна стая. Интерактивни методи за обучения с информационни и комуникативни технологии в училище. Добри практики с технологиите "Енвижън", приложение на електронни учебници и платформи в учебния процес, практически инструментариум за работа на учителя с информационни ресурси. |
16 часа |
|
Директори | Н. Кицевски Румен Бакалов |
|||||
Същност на дуалната система | 16 часа |
|
директори на професионални гимназии | А. Кацарова | |||||
От контрол към оценяване. Съвременни подходи за обективно измерване на труда на учителя през призмата на Закона за предучилищното и училищното образование. | 16 часа |
|
Директори | В. Димова | |||||
Кризи в училище. Действие при кризи и терористични актове. | 16 часа |
|
Директори и учители | Г. Вълчев | |||||
Инклузивното училище | 16 часа |
|
Директори и учители | А. Гърбачева | |||||
Кризи в училище. Действие при кризи и терористични актове. | 16 часа | 23-25.03.2016 | Директори и учители | Г. Вълчев | |||||
"Училище на различни скорости". Формите на обучение-разширяване на възможностите за достъп до образование. | 16 часа | 23-25.03.2016 | Директори | Л. Колева | |||||
Инклузивното училище | 16 часа | 28-30.03.2016 | Директори и учители | А. Гърбачева | |||||
Превенция на проблемното поведение в детската градина и училището | 16 часа | 28-30.03.2016 | Учители | Р. Пенев |
ГРАФИК ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ В НИОКСО
ГР. БАНКЯ, УЛ. КНЯЗ БОРИС І №7 |
||||||||||||
месец април 2016г. |
||||||||||||
Тема |
Брой часове |
Период на обучение |
Брой обучаеми |
Обучаеми |
Обучител |
РИО |
||||||
|
16 часа |
|
Директори |
|
||||||||
|
16 часа |
|
Директори и главни учители |
|
||||||||
|
16 часа |
|
Учители | Р. Папанчева | ||||||||
|
16 часа |
|
Учители | К. Димитрова | ||||||||
|
16 часа |
|
Директори | В. Стоилова | ||||||||
|
16 часа |
|
Директори и главни учители |
|
||||||||
|
16 часа |
|
Директори и учители |
|
||||||||
|
16 часа |
|
Директори | В. Стоилова |
ГРАФИК ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ В НИОКСО
ГР. БАНКЯ, УЛ. КНЯЗ БОРИС І №7 |
|||||||||||||||
месец октомври 2016г. |
|||||||||||||||
Тема |
Брой часове |
Период на обучение |
|
Обучаеми |
Обучител |
||||||||||
|
16 часа |
|
Директори |
|
|||||||||||
|
16 часа |
|
Директори |
|
|||||||||||
|
16 часа |
|
Учители |
|
|||||||||||
|
16 часа |
|
|
|
|||||||||||
|
16 часа |
|
Директори | В. Стоилова | |||||||||||
|
16 часа |
|
Директори
|
|